torsdag 3 januari 2013

Old news - julklappar.

Det känns ju lite "sist på bollen" att visa julklappspaketen först nu, men så får det bli. Att det är dåligt ställt med min framförhållning är nog inte en nyhet för någon och således packade jag in de flesta julklapparna först ett par dagar före jul.

Att ha ett tema för paketinslagningen lockar inte mig - det finns ju så många roliga sätt att dekorera paketen, så det fick bli en lite spretigare hög. Några kanske känner igen det egentryckta pappret? Jag hade bara en ganska liten bit, men det räckte till en påse och ett litet paket. Den röda påsen med julmotiv längst bak till höger har jag vikt själv av en gammal bonad (eller om det var en bordslöpare) i papper, som jag hittat på loppis. Även de julpynt som pryder några av paketen kommer från loppis, förstås.

En del av paketen innehöll förstås egengjorda julklappar också. Bilder på dessa kommer inom de närmaste dagarna.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails