onsdag 29 augusti 2012

Hög tid för en tävling!

Man går och tänker att ens lilla blogg snart fyller tre år. Man planerar att man ska fira detta med en tävling och man förbereder ett pris. Och så upptäcker man att man tagit fel på datum, att själva födelsedagen inföll för en vecka sedan och att den passerade helt obemärkt förbi. Och så blir det ju lite platt fall av alltihop, men man bestämmer sig för att the show must go on och därför blir det alltså en tävling i alla fall.


Jag firar alltså bloggens treårsdag, en vecka i efterskott, med en utlottning. Priset är en stycken påse, sydd av yours truly i ett blått, lite kraftigare tyg med applikation av ett broderi och med blommigt foder. Påsen är ungefär 28x40 cm stor och eftersom broderiet föreställer en syende dam, tänker jag att den kan passa att förvara ett pågående pysselprojekt i, men det är förstås helt upp till vinnaren! Alla tyger inklusive broderiet är second hand. (Knytbandet är dock nytt.)


Tävlingen pågår i en vecka framåt, fram till midnatt onsdag 5/9. För att delta i utlottningen, lämna en kommentar nedan. För två lotter, länka till tävlingen från din blogg/hemsida (naturligtvis går det bra att låna någon av bilderna i så fall). Skriv om du vill ha en eller två lotter och glöm inte lämna e-postadress, så att jag kan nå dig om du vinner (gäller framför allt dem som inte har egen blogg eller hemsida). Lycka till!

51 kommentarer:

  1. Jag är med, en lott tack ;-)
    Grattis till 3-årsdagen.

    SvaraRadera
  2. Hurra!!! Jag vill gärna vara med å tävla å jag länkar oxå! Blir det två då? susannelofgren1@gmail.com är min email =)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott till fina bloggen! =)

    Påsen är precis vad jag önskar mig just nu! Jag tar 2 lotter tack!

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis!!!
    jag vill gärna vara med.- Länkar i min blogg. 2 lotter. Kram sytanten

    SvaraRadera
  5. Ett stort Grattis till en härlig blogg. Med en massa inspiration. 2 lotter Tack Kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med , så jag tar 1 lott :)

    SvaraRadera
  7. Jag är med! Tar en lott, är för trött för att länka...zzzz... ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag vill ha två lotter! En länk kommer in i min blogg imorgon!

    SvaraRadera
  9. Grattis på 3-årsdagen. Jag vill gärna fira med dej och tar 2 lotter.
    Lägger en länk i högerspalten.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Grattis till tre år och nån' vecka.... Är gärna med och tävlar med två lotter - ligger en länk på bloggen!

    SvaraRadera
  11. Grattis! Jag är gärna med på en lott.

    SvaraRadera
  12. Jag vill också naturligtvis vara med och tävla. Länkar och är med med två lotter.

    SvaraRadera
  13. Jag vill givetvis vara med & tävla! Återbruk brukar inte vara min grej, men här föll jag direkt...kanske dags att börja återbruka:-)

    SvaraRadera
  14. Jag gillar återbruk OCH din blogg.
    Vill gärna vara med i utlottningen.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  15. Söt påse och grattis till tre år! Jag lägger in en lott.

    SvaraRadera
  16. Hip hip...jag är med och ett inlägg på min blogg kommer i morgon :)

    SvaraRadera
  17. Jag vill helt klart vara med! Två lotter för mig tack! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  18. Jag är med på lotter det blir ett inlägg i min blogg också.

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar om din fin vinst
    jag vill ha en lott och hoppas på tur
    kram Ulla
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvaraRadera
  20. Snygg påse! Snacka om att fira med pompabå ståt!! Grattis till 3-års-dagen! I efterskott.
    Jag drar en lott och håller tummarna!

    SvaraRadera
  21. Hej Ida, tack för sist! Jag är med på en lott gärna. Kram

    SvaraRadera
  22. Hipp hurra för de här tre åren och litet till!

    Jamen ja visst vill jag gärna vara med i den här utlottningen! Två lotter till mig tack! (länkningen kommer dock i morgon, alltför trött i skallen just nu)

    SvaraRadera
  23. Hurra för tre år med bloggen, trots att du missade födelsedagen! ;)

    Jag tar gärna en lott och hoppas bli den glada ägaren till den fina pysselpåsen. :)

    Kram

    SvaraRadera
  24. Grattis. Jag är gärna med. Väldigt fin pysselpåse.

    lena.haake@live.se

    SvaraRadera
  25. Grattis! Jag är gärna med och tävlar om den fina påsen. Moa

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina påsen. Jag tar två lotter då jag länkar till tävlingen på min blogg.
    (Tänkte själv ha en tävling när jag kommit upp i 200 inlägg)
    http://opellae.blogspot.com

    SvaraRadera
  27. Grattis!
    Söt påse, den vill jag gärna vinna.
    En lott till mig :-)

    SvaraRadera
  28. Vill gärna vinna den fina påsen.. 1 lott till mig

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vinna! :)
    En lott till mig!

    SvaraRadera
  30. Oj, så fin påse!
    Den blir man glad bara av att se!
    Se den varje dag skulle vara extra fint!

    SvaraRadera
  31. Grattis på 3 år dagen:-)Jag älskar tävlingar så jag länkar till dig så jag får två lotter. Kanon fin påse hoppas på tur;-)

    SvaraRadera
  32. Grattis! Jättefin påse! Jag deltar och länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  33. Jättefin påse. Att förvara pysselprojekt gör nog gott för kreativiteten. Hoppas på tur. Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  34. Grattis jag är gärna med!

    SvaraRadera
  35. Mycket fin pysselpåse! Hoppas på tur.
    Har ingen egen blogg så då blir det 1 st lott.
    Grattis till 3 år.

    SvaraRadera
  36. Självklart!! Med en sådan fin vinst.. Inget snack om saken! Två lotter, tack! Länkar omgående.

    SvaraRadera
  37. Hipp hipp hurraa! Ah sa fin pase!! (Jag ar inte utomlands, nat ar fel med mobilen...) jag vill saklart tavla! Lankar sa fort jag nar datorn.

    SvaraRadera
  38. Hej och Grattis!
    Söt stycken påse. Jag är gärna med, en lott till mig!

    Trevlig kväll!

    (minnapo1@gmail.com)

    SvaraRadera
  39. Tar gärna en lott! Påsen var finfin :) /KarinS

    SvaraRadera
  40. åh ja, jag vill såklart vara med! :)
    lapptäcket i inlägget ovan ser också riktigt fint ut!

    SvaraRadera
  41. Jättesöt påse. jag vill gärna ha en lott.

    SvaraRadera
  42. Eh, jag är ju också lite halvdan när det gäller att vara i tid, men jag är med. Såklart! Ambitionen är att länka under dagen. :) Alltid kul med utlottningar!

    SvaraRadera
  43. Och du... Grattis till 3 fina år!!!

    SvaraRadera
  44. Hej,
    njuter av dina härliga bilder och texter! Hälsningar från Åbo,
    och en lott tack, vill gärna vara med. Anniina
    (ansku.tahkapaa@gmail.com)

    SvaraRadera
  45. Fina påsar kan man inte få nog av! Är med och tävlar och tar två lotter.
    Håller tummarna och hoppas på tur.
    GRATTIS till dina tre år! //BiZen

    SvaraRadera
  46. jättefin påse.. den skulle passa bra på kursen som jag började gå på idag..Hoppas på tur.. tar 2 lotter och länkar från min blogg...grattis till dina 3 år!!

    SvaraRadera
  47. Ja, jag vill vara med i Din utlottning. En vecka hit eller dit, ur min synvinkel, inte så viktigt, men kanske för Dig. Viktigare är att Du har en fin blogg som är kul att besöka, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  48. Grattis !
    Visst vill jag vara med o tävla o det blir en lott för mig .
    Hälsningar från en Jeppisbo, Österbotten / bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Vilken fin en. en lott till mig tack!

    SvaraRadera
  50. Grattis till treårsdagen !!
    Vill jättegärna vara med i utlottningen ...
    håller tummarna så här "sista" skälvande timmarna ;O)
    En lott, tack!
    Mvh Vivan

    SvaraRadera
  51. Stort GRATTIS till tre år i bloggvärlden.
    Jag vill hemskt gärna vara med på den fina utlottningen.
    1 lott med stor tur.

    Ha det gott

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails