söndag 26 augusti 2012

Aptitretare.

Idag fyllde min bror 30 år. Jag är tyvärr inte färdig med hans present, så han fick ett födelsedagskort i vilket det fanns en bild med en förhandsglimt av den, som en liten aptitretare sådär.
Kortet gjorde jag själv på enklast möjliga sätt av ett färdigt dubbelvikt kort och washitejp i några olika utföranden. Halvvägs genom tillverkningen upptäckte jag att saxen jag använde visst inte hade blivit diskad sedan den använts för att klippa upp en förpackning med rökt lax... Note to self: lukta på saxen nästa gång.





3 kommentarer:

  1. Jag tror presenten kommer bli fin! det ser lite mosaikiskt ut:)

    SvaraRadera
  2. Tack för berömmet tidigare. Din present ser ut att bli ett färgsprakeri det med.
    Jag tycker det är så bra att kunna ge ett kort på kommande "vara", som mottagare blir det som att få present två ggr.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails