tisdag 10 juli 2012

Livstecken.

Oavsett vad man kan tro efter nästan en vecka utan uppdateringar, så har jag inte gått upp i rök. Jag har bara fått semester och har knappt suttit vid datorn alls på nästan en vecka. (Nåja, helt offline har jag inte varit, jag har minsann tittat in då och då via telefonen för att se, som Mia Skäringer säger, "om det är någon som har bekräftat mig".) ;) Däremot tycker jag att det är drygt att blogga från telefonen, så det har blivit en liten paus.
Jag återkommer inom kort med några tygfynd, som i skrivande stund snurrar runt i tvättmaskinen. Och tillfällen att läsa ikapp alla inlägg som ni andra gjort, det lär ju inte saknas om vädret fortsätter på det här viset...

3 kommentarer:

  1. Ja, det blir inte lika mycket bloggat under sommaren. Å andra sidan hinner man inte läsa lika mycket bloggar heller så jag är glad att alla drar ner på tempot lite. Då slipper jag ju oroa mig för att missa något. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar kidnappa min sambos smarta telefon eftersom jag bara har en från 1800-talet när jag är dataledig. För man måste faktiskt kolla om någon har bekräftat en.;)

    Kul att du också gjort unika virkade smycken! Har du visat dem på bloggen? Jag måste ha missat dem i så fall...

    SvaraRadera
  3. Åh gud! Du har virkat dem själv till och med!!!
    Det betyder att jag inte bara är avslöjad som en tämligen icke-unik fejkpysslare utan även att jag är typ tre år efter min tid!!! Holy moly 2009!!!?

    /en resignerad pysselpralin som behöver semester ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails