måndag 23 juli 2012

Året runt på bordet.

I vintras visade jag ju min vinterduk, som jag hittade på en loppis. Nu har jag även hittat en höst- och en vårduk. Höstduken har äppeltryck och när jag skulle stryka den efter tvätt såg jag att den är märkt ULLAS.

Vårduken kommer från samma loppis. Kanske är jag lite dalaskadad, men jag tycker att trycket påminner om Jobstryck (den är dock märkt någonting med Gamlestaden, så det är inte en Jobs). Tänk er vårens första blommor i en liten vas där mitt i cirkeln, efter en lång vinter!


Nu behöver jag bara hitta en sommarduk också, så kan jag duka passligt året om!













3 kommentarer:

  1. Ullas och Gamlestadens blir jag jätteglad om jag hittar på loppisar! Grattis till fina dukar!

    SvaraRadera
  2. Åh gillar höstduken skarpt! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails