måndag 23 januari 2012

Ekologisk sytråd.

Sytråd av ekologisk bomull, visste ni att det fanns? Själv hade jag ingen aning om det, förrän jag hittade det på Ica Maxi nu ikväll. På träspole och allt. Om jag köpte den? Tyvärr inte. Dels för att den bara fanns på 100-metersrullar och jag ville ha en så stor rulle som möjligt, dels för att prisskillnaden var sju kronor/100 meter vilket jag tyckte var lite mycket. Men kanske en annan gång?
(Förresten, jag beklagar den suddiga bilden och ber att få skylla ifrån mig på mobilkameran.)

1 kommentar:

  1. SV: Mmm skönt nu när lugnet har lagt sig och man kan börja boa in sig riktigt.. <3
    Åhh tack va bra, ser fram emot att få möjlighet att kopiera fotot på min "skapelse".. =)

    Ha en fortsatt toppenvecka! <3
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails