söndag 19 december 2010

Det fjärde och sista UFO:t.

Här har tomteverkstaden varit igång hela helgen, vilket resulterat i både färdiga och ofullbordade saker.
Ett fjärde UFO har förstås landat också. Idag blir det bara en liten glimt av det förfärdigade, detta eftersom jag inte vill förstöra för mottagaren. När det är levererat lovar jag att visa det i sin helhet. Tills vidare får ni hålla tillgodo med detta:

Med det stänger jag UFO-kalendern för i år och tackar för visat intresse. Hoppas att jag kunnat inspirera nån mer på kuppen! :)

2 kommentarer:

  1. det blir ju å spännanade med alla helighets-pysslade saker så här innan jul - nästan så jag redan längtar till mellandagarna för att få reda på vad det är...

    SvaraRadera
  2. Blir allt lite nyfiken! Kul och se alla roliga olika projekt du fått färdigt. Misstänker att det kanske finns ett och annat kvar? Motsvarande kalender till midsommar kanske? ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails