tisdag 14 september 2010

Vinsterna.

Jag tänkte att jag skulle visa vad vinnarna i utlottningen fick. Den första vinnaren jag drog var Anna. Hon har inte nån egen blogg, men hon skickade mig en presentation med bilder på en del av sina saker, som jag fått hennes tillåtelse att visa er. Klicka upp bilden så syns den bättre. Jättefina saker! Jag hoppas att hon skaffar en blogg snart, så att vi får se mera. :)

Anna skrev att hon gärna arbetar med återbruk, är svag för vackra papper och pärlor och gillar gulgrönt, svart, rött och andra starka färger. I Annas paket packade jag ner bl a ullgarn, lite olika band och spetsar, några pärlor och bjällror i gröna färger, en rosknapp, ett par tapetstuvar, några papper, mosaikblommor och -prickar, två små virkade dukar, turkosprickigt bomullstyg och lite ljusgrönt kläde.
Nästa vinnare var Nell, som inte heller har nån blogg. Nell skrev att hon mest stickar och att hon önskade sig lite höstfärger. Hon fick några nystan garn, ett vävt ylleband (som jag misstänker egentligen är en slips), en virkad spets, några papper och en bit svamptapet, en tygbit med nån sorts bär på, ett mörkrött organzaband, pärlor, några mosaiklöv och lite blandade knappar.
Den tredje och sista vinnaren blev Stéphanie, som skrev att hon gillar alla färger. Hennes paket kom att innehålla garn, ull, några tyglappar från femtiotalsfyndet, blommiga papper, paljetter och knappar och en virkad spetsremsa. Nu i efterhand ser jag att det blev ganska mycket blommor i Stéphanies paket.
Jag hoppas att alla tre vinnarna blev glada och nöjda och att de ska ha roligt med sina vinster!

5 kommentarer:

  1. Jaaaaa, agraffer heter det ju!! Tack :-) Vilka fina paket *dreglar*

    SvaraRadera
  2. Det var skoj att se vad de fick, och lite avis blev man ju allt :-)

    SvaraRadera
  3. Jag fick mitt paket igår, jättespännande och mitt i prick!

    SvaraRadera
  4. Vilka generösa och härliga paket!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig idé! Om man har en blogg, ska man visa på den då vad det blev för nåt av grejerna? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails