tisdag 10 november 2009

Tisdag - testdag.

Jag nämnde ju häromdagen att jag hade en idé som jag tänkte prova till julpynts-bytet. Det gäller ett material som är nytt för mig, som jag haft i gömmorna ett tag, men inte haft tillfälle att testa än. Ikväll har jag provat lite och det verkar fungera ungefär som jag tänkt mig. Jag tänker förstås inte avslöja nåt mer just nu, men jag tror att det går att ha rätt mycket roligt med det här materialet.
Nu återstår bara att faktiskt producera de där julpynten också. Turligt nog har jag ju en månad på mig innan de ska vara framme hos sina nya ägare...

3 kommentarer:

  1. Jisses! Har du redan kommit så långt i pysslandet!
    Här är det mer att jag konstaterat att ja, jag ska pyssla... någonting... typ... ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, jag förvånar mig själv med denna framförhållning! Men jag ska vara borta tre helger på raken nu (=värdefull pysseltid som går om intet) och sen är det helt plötsligt december.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag såg att vi är med i samma pysselgrupp så jag surfar runt i din blogg. Det ska bli jättespännande att se vad alla hittar på! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails