söndag 8 november 2009

Till pappa.

Idag är det fars dag och eftersom jag mer eller mindre tappat rösten gratulerar jag min pappa på följande sätt. Han är förresten en pärla, så det passar riktigt bra!
 

 

 
Eftersom jag opererade i skydd av mörkret, så blev den undre bilden lite blixtrig och svår att urskilja, men det står "far". Den sitter vid järnvägsstationen, så man kan tolka det i vilken betydelse man vill. Ett s k pappaskämt, om man så vill, och därmed kan man också se det som en hyllning till min pappas humor. :)
En fördel med att gratulera såhär offentligt, är att andra pappor som känner sig manade, eller inte tillräckligt uppmärksammade, också kan ta del av hälsningarna. Grattis på fars dag!

1 kommentar:

  1. Trots att vi inte brukar fira mors och fars dag, så måste jag säga att den här hälsningen värmer. Tack! Pappa.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails