tisdag 17 november 2009

Oj.

Nu hade det visst gått en vecka. En inte särskilt produktiv sådan ur slöjdsynpunkt. I helgen hälsade jag på min familj och träffade några gamla vänner. God mat och fika, loppisfynd (främst av det textila slaget så klart), trevligt umgänge och glada nyheter och lite virkning framför tv:n. Annars har jag mest jobbat och försökt vila mig i form efter förkylningen.
I torsdags var jag på stickjunta och nu på torsdag är jag inbjuden till ännu en pysselkväll (denna gång i en annan konstellation). Har inte bestämt ännu vilket eller vilka projekt som får följa med.
Några fler julpyssel har det inte heller blivit. Prototypen som jag tillverkade i förra veckan ligger här och tittar strängt på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails