fredag 20 november 2009

Masspyssel.

Inte mindre än tre olika hantverk hade jag med mig till pysselkvällen, och tro det eller ej, men jag hann pyssla mig igenom samtliga! Först tillverkade jag ytterligare ett glasunderlägg i gröna mjölkkartongsremsor. Jag hade planer på fler, men limmet tog slut efter det första, så det var bara att gripa sig an nästa projekt, som var ett litet broderi. Eftersom det bara handlade om några bokstäver var det ganska snabbt avklarat också (bild kommer en annan gång då det inte är typ mitt i natten). Slutligen hann jag virka några varv på den svarta grytlappen, vars tillblivelse jag nog inte hunnit blogga om tidigare.

Imorgon tar jag mitt pick och pack inklusive ovan nämnda grytlapp och drar till Göteborg över helgen. Tills jag återkommer får ni hålla tillgodo med denna glimt från mitt kök, med egenhändigt tryckt disktrasa som jag gjorde på Malmöfestivalen i augusti. På återhörande!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails