måndag 24 augusti 2009

Mötesmåndag.

Merparten av denna dag har spenderats på möten. Först två teammöten på jobbet, och nu på kvällen har jag varit på planeringsmöte för slöjdklubben. Fyra träffar väntar under hösten och nu har vi bestämt vad de olika träffarna ska innehålla och vem som ska förbereda vad. Jag har fått papperstillverkning på min lott. Tack och lov infaller den träffen inte förrän i november, så det är gott om tid att ordna med det. Det var länge sen jag gjorde papper, men det ska nog gå bra.

Mellan jobbet och mötet hann jag inte bara med att köpa strumpor och äta middag, jag fick även tid att montera två par örhängen som jag virkat under helgen.

Det blå paret ska skickas till en vän i fjärran land som nyss fyllt år, det gröna paret är en beställning. Det finns även ett tredje par virkade rundlar, men nu har jag slut på metallringar att fästa dem i krokarna med.
Nu är det dags för en kvällsmacka och sen sängen!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails